Sexperten svarar: Vad är det för fel på analsex?

Jag och min kompis hade en liten diskussion bara iaf =) hur som helst vi snackade om vad fan alla tjejer ska se snett på andra tjejer som typ tar den i rumpan( när man har sex)
Det gör ju skit många tjejer känns det som ? I alla fan väldigt många.
vad fan är det för konstigt med det ??
Trött man blir..

Sexperten svarar:
Jag tror det beror på att analsex fortfarande är  tabu och att en del tjejer är rädda för att ses som syndiga d.v.s inte oskuldsfulla och därför klankar de ner även på andra. Förmodligen har de en syn på att analsex är något som gör kvinnan till ett offer och har en ganska smal/oaccepterande syn på allt annat i livet med. Gillar du analsex är det bara att köra på! Kom ihåg att INTE stoppa in penisen i slidan efter analsex....kan ge otrevliga svampinfektioner ;) Samt att använda ett bra glidmedel!





Kommentarer
Postat av: sally

jag gillar att tjejer förnedra mig pga min liten penis , är det konstig och värför gillar jag det , jag är en transvestite med

2009-04-20 @ 12:14:27

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0