Intervjupersoner sökes!!!!

Jag har tänkt tillfredsställa mina läsares nyfikenhet på hur andra lever och har det rent sexuellt och relationsmässigt. Därför söker jag nu intervjupersoner till ett reportage i bloggen!

Följande är mest intressanta:
*Ett homosexuellt par
*Ett par som har adopterat
*Strippdansös (kvinnor, män och trans)
*Någon som har ett väldigt aktivt sexliv med flera olika partners
*Känd person


Du får vara anonym om du så önskar eller ställa upp med bild, namn och ev. hemsideadress.

Skulle du vilja ställa upp på en intervju för bloggen, så hör av dig!


Jaq söker även en killpanel och en tjejpanel som kan ställa upp regelbundet och svara på frågor med sina åsikter och levnadsvanor. Här måste du vilja ställa upp med bild och förnamn.
Ingen ersättning utgår








Kommentarer
Postat av: Buspojken

Tjingeling!



Jag kan tänka mig att vara med. Jag faller nog under kategorin som har ett väldigt aktivt sexliv med flera olika partners i så fall... =)

2009-04-14 @ 16:14:58
URL: http://nyrakad.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Tjena! Jag är gärna med och faller under kategorin >homosexuellt par, tillsammans med min partner. Jag fyller 19 och hon är 17. Vi är gärna med och blir intervjuvade. Tack på förhand! Madeleine och Manda.

2009-04-20 @ 13:58:32
Postat av: Tilde

hej du har lite konstig blogg!

2009-11-07 @ 13:30:22

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0