Sexiga underkläder

Ibland kan sexiga underkläder piffa upp stämningen. Detta av 3 olika anledningar.
  1. Du känner dig sexig i dem
  2. Din partner tycker att du är sexig i dem.
  3. De kan behållas på under själva sexakten eller tas av.
Tre tillräckligt goda skäl för att införskaffa något sexigt! Oftast är sådana här underkläder väldigt dyra i affären, så internet kan vara en riktig guldgruva för billiga underkläder. De billigaste har ingen hög kvalitet precis, men det passar ju ändå bra till den som ändrar sig hela tiden.

Här är några läckra tips från amerikanska auktionssidan ebay.com (notera att sidan med auktionerna försvinner relativt snabbt, så det kan vara värt att söka själv istället) :


Jag själv önskar att jag kunde köpa dem alla!! :) Ack, så underbara!
För er som undrar om denna artikel bara är för tjejer, kan jag tillägga att den inte är det. Den här artikeln är skriven för såväl tjejer, som män, som transor.
Men om du är man och letar efter något lite annorlunda, rekommenderar jag att du tar en titt på de här sidorna:


Vad tycker ni? Är detta något ni skulle vilja ha på er, killar och tjejer???

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0