Sexlek #1

Om sexlivet går på tristess eller om ni helt enkelt vill prova något nytt för omväxlings skull, kan jag rekommendera roliga sexiga lekar. Det kommer förslag på nya lekar lite då och då, så oroa er inte om ni redan använt er av någon jag skriver om. Här är en enkel men djupgående "lek":

Du och din partner skriver på 5 olika lappar, saker som ni vill prova. Berätta inte för er partner vad ni har skrivit på lappen, utan låt det bli en överraskning. Knyckla ihop lapparna och lägg i varsin hög. Ta sedan en lapp ur varje hög och veckla upp dem en och en .......och voila!!! Här har ni utmaningar att använda er av! Kom ihåg att inte gå med på något som du tycker känns totalt fel. Men var samtidigt inte rädd för att prova nya saker. Vem vet...du kanske gillar det när du väl vågar erkänna det för dig själv?

image12

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur runkar man av en kille? Jag har haft två längre seriösa förhållanden men vet fortfarande inte hur jag ska göra. Kan en kille komma utav att en tjej runkar av honom?

2007-06-24 @ 14:56:15

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0