Intervju med en sexarbetare

Jag har fått äran att intervjua en sexarbetare som arbetar i Helsingborgs-området. Hon ville vara anonym och dölja sitt riktiga namn p.g.a släkt och vänner, men vi kan avslöja att hon är i 30-årsåldern och kallar sig för Zeta. Här är intervjun med hennes svar och tankar.

Hur länge har du arbetat som prostituerad?
- Jag började som 22-åring med oskyldiga saker såsom att sälja trosor på internet för att tjäna lite extra under min studietid. Ungefär 3 år senare hade jag min första kund som jag sålde sexuella tjänster till.

Vet någon av dina närstående vad du arbetar med?
- Ingen vet säkert, men ryktena går. Särskilt jobbigt är det om en jobbarkompis har fått nys om mitt extraknäck. Självklart så förnekar jag allt.

Varför vill du inte berätta för någon att du är prostituerad?
- Det är egentligen inte så att jag skäms för mitt yrke, eller att jag vantrivs. Men samhället är så dömande och oförstående, vilket gör mig rädd för att jag inte kommer att bli älskad av de jag älskar såsom familj och vänner. Det är rädslan för att de ska ta avstånd från mig som gör att jag skäms. Hade jag vetat att de hade varit förstående och sett mig på samma sätt som innan så hade jag gärna berättat för dem. Då¨hade jag sluppit ljuga och komma med ursäkter.


Trivs du med ditt arbete?
- Jag har en väldigt stark sexdrift och har alltid haft, så för mig är det ett lika självklart karriärsval som för någon som gillar statistik och vill bli ekonom. Det är klart att man ibland stöter på otrevliga kunder, men vem gör inte det i sitt arbete?


Vem är den typiska personen som vill köpa sexuella tjänster av dig?
- De flesta är män över 40, som är gifta med ett dött sexliv där hemma. Det förekommer också att en del män i 20-årsåldern vill köpa en tjänst, men de är en minoritet. Jag har även tagit emot ett par, där mannen har haft en fantasi om att få tillfredsställa två kvinnor samtidigt och där kvinnan har varit lite nyfiken på kvinnor.  


Kommentarer
Postat av: Cristian

Grymt intressant intervju du har i ditt inlägg.



Och angående din kommentar: Jo, jag har också spelat in saker i studio, och det brukar vara så att man lyssnar på dem ett fåtal gånger, och sen gömmer dem någonstans i datorns mörka vrår :) Men jag undrar om en artist skapar en riktigt grym låt, om de verkligen går runt och diggar låten :) Eller är deras egna röster typ en "turnoff" för dem?

2009-03-23 @ 16:18:19
URL: http://ichris.blogg.se/
Postat av: Cristian

Håller med! :)



Allt bra med dig förresten?

2009-03-26 @ 23:41:05
URL: http://ichris.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0