Tjejer och kvinnor som vill ställa upp på en intervju sökes

Jag håller på att skriva en bok om sex och relationer, som är riktad till kvinnor som vill få ut mer av sexet. Jag säker därför nu intervjupersoner som kan tänka sig att berätta om sin relation till sex. Hur din syn på sex har förändrats genom åren, hur din syn på dig själv som sexuell varelse har förändrats genom åren och liknande. Allting är fullständigt anonymt. Det enda jag vill kunna publicera är din ålder samt civilstatus. Ingen ekonomisk ersättning utgår, men du får en kopia av boken så fort den är sammanställd och publicerad.
Tanken är att boken inte ska vara som alla andra klassiska böcker om sex, utan mer rikta in sig på inställningen till sex än på tekniker på hur man ska uppnå orgasm i bästa ställlningarna.
Lämna en kommentar med din emailadress, så hör jag av mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0