Intervju - En snygg, sexuellt aktiv man

Här på http://sexigt.blogg.se kommer det att bli en hel del intervjuer den närmsta tiden. Är vi alla inte lite nyfikna på hur andra tänker och lever?

"Johan" är en snygg, vältränad man i 40-årsåldern. Utåt sett är han 100% heterosexuell och verkar vara en ordningssam man med ett "vanligt" liv. Men under ytan döljer sig en bisexuell man med en stark sexlust, som han också ser till att leva ut.



Personen på bilden har inget samband med intervjupersonen



Hur många sexpartners har du haft?
- Över 100
 

Vilket kön är dina sexpartners av och varför?
- Mestadels kvinnor, men jag tänder också sexuellt på yngre män (över 18) och shemales. Jag tänder på det de har mellan benen och på situationen för att det känns spännande och lite "förbjudet". Dock blir jag blir bara kär i kvinnor.


När gjorde du din sex-debut och hur har den påverkat hur du lever idag?
-
När jag var 15 och jag tror inte att den har påverkat mig på något sätt.


Har du alltid varit sexuellt aktiv med flera partners?
- Nej, ibland så har jag varit monogam under seriösa förhållanden.


Tror du att detta är något du kommer att fortsätta livet ut med?
- Svårt att svara på. Finner jag den "stora kärleken" så är jag monogam, men jag tycker det känns svårt att hitta en partner som det mesta stämmer med, därför har jag "roligt" under tiden.


Vad är för-respektive nack-delarna med att ha många partners?
- Fördelen är att man har ett omväxlande och roligt sexliv. Nackdelen är att man kan känna sig ganska tom då detta blir det enda man delar.


Vilken var din bästa sexuella upplevelse?
- Ett antal trekanter med två kvinnor, lyckade kisslekar, en väldigt het natt med en shemale, några avsugningar då jag sög av och första gången jag blev tagen av en kille.


Finns det något du skulle vilja prova sexuellt som du inte har provat än?
- Nej, jag har provat allt jag fantiserat om.

Vad tror du att din drift att ha flertalet sexuella partners beror på? 
- Jag är ganska ambivalent vad gäller det svaret. På ett plan så tar jag det hela med en klackspark och rycker på axlarna. Jag resonerar som så att jag lever livet. På ett annat plan så tror jag det beror på ganska stora anknytningsproblem då jag är adopterad.





Tack för intervjun och
http://sexigt.blogg.se önskar dig många sköna stunder.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är något man fixar inne i inställningarna på Bloglovin:) Där man prenumererar på bloggarna!

2009-04-17 @ 11:45:23
URL: http://KarinOlofsson.se
Postat av: Gaychat

sexy guy

2011-02-02 @ 15:07:02
URL: http://www.mycrusing.com

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0