SEXPERTEN SVARAR

FRÅGA: Hej Sexperten! Jag är en tjej som tycker din blogg är cool och jag såg att man kunde ställa en fråga. Det är så här att jag är tillsammans med en kille sen i julas och vi har det jättebra. Men han vill ut och supa sig full med killkompisarna varje helg. Jag tyckte det var o k i början men det är jobbigt när han hellre är med dom än med mig. Vad ska jag göra? Mysan, 18 år SVAR: Hejsan Mysan! Vad kul att du gillar min blogg!!! När det gäller din kille tycker jag att du ska konfrontera honom helt enkelt och fråga varför han hellre hänger med dem än är ute och visar upp sin flickvän och är stolt över dig. Planera några dagar i månaden då ni hittar på någonting tillsammans UTAN hans vänner. Vill han inte detta, tycker jag att du ska fråga dig själv om denna kille verkligen är någonting att satsa på. Lycka till!! //Sexperten

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul blogg, min är typi samma anda, har du mycket läsare? :)

2008-07-28 @ 10:15:41
URL: http://sensuellt.blogg.se/

Kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0